REKLAMACJE W SKLEPIE INTERNETOWYM VITAMA NATURE
Zobacz jak w skrócie wygląda proces reklamacji:
1. JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ PRODUKTU?
Reklamacje przyjmujemy w formie pisemnej za pośrednictwem poczty lub formularza elektronicznego. Przy zgłoszeniu reklamacji nie zapomnij podać swojego numeru zamówienia lub danych, które umożliwią nam Twoją identyfikację. Reklamacje i zwroty przyjmowane są adres e-mail: kontakt@vitamanature.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny:
Vitama S.A.
Hurtownia Farmaceutyczna Vitama
Ceramiczna 1 (brama 9)
05-850 Ożarów Mazowiecki
Adres email: kontakt@vitamanature.pl
2. CZAS NA ROZPATRZENIE TWOJEJ REKLAMACJI
Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Udzielenie odpowiedzi może nastąpić w takiej samej formie, w jakiej zostało złożone zgłoszenie bądź reklamacja. Pamiętaj, że zwrot pieniędzy możliwy jest tylko w przypadku spełnienia wszystkich warunków wymaganych w regulaminie.
3. CO MUSISZ ZROBIĆ, ABY OTRZYMAĆ ZWROT PIENIĘDZY?
Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, musisz w ciągu 100 dni kalendarzowych od daty otrzymania paczki przesłać nam opakowanie z produktem, rachunek potwierdzający transakcję (paragon lub faktura) oraz wypełniony formularz zwrotu. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji/zwrotu pieniądze zostaną zwrócone przelewem na numer konta bankowego podany w formularzu zwrotu w ciągu 14 dni.